Μια πρωτότυπη και υψηλού πολιτικού ενδιαφέροντος live διαδικτυακή συζήτηση πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, φέρνοντας αντιμέτωπους τον πρόεδρο των «Δημοκρατών» Στέφανο Κασσελάκη και τον Υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη. Η αναμέτρηση είχε τον χαρακτήρα ενός «αδιαμεσολάβητου» δημοκρατικού διαλόγου, δίνοντας την ευκαιρία για μια απευθείας, πρόσωπο με πρόσωπο συζήτηση με τη δυναμική συμμετοχή των πολιτών.

Η πρωτοβουλία ανήκε στον Στέφανο Κασσελάκη, ο οποίος απηύθυνε την πρόσκληση, με τον Άδωνι Γεωργιάδη να ανταποκρίνεται θετικά, μπαίνοντας σε μια διαδικασία ανοιχτής πολιτικής αντιπαράθεσης. Παρά τις δεδομένες ιδεολογικές και πολιτικές τους διαφορές, η συζήτηση εξελίχθηκε σε ιδιαίτερα πολιτισμένο κλίμα, αποτελώντας ένα δείγμα γραφής για το πώς μπορούν να διεξάγονται οι σύγχρονες πολιτικές συζητήσεις στη χώρα.

Κατά τη διάρκεια της ζωντανής μετάδοσης, το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στον ευαίσθητο τομέα της δημόσιας υγείας. Οι δύο άνδρες αντάλλαξαν επιχειρήματα και παρέθεσαν σημαντικές πληροφορίες για την κατάσταση, τις ελλείψεις αλλά και τον σχεδιασμό γύρω από το Εθνικό Σύστημα Υγείας (ΕΣΥ), απαντώντας παράλληλα σε ερωτήματα που έθεταν απευθείας οι πολίτες που παρακολουθούσαν τη συζήτηση.

Τέτοιου είδους αδιαμεσολάβητες πρωτοβουλίες αναδεικνύουν τη σημασία του δημόσιου διαλόγου στην ψηφιακή εποχή, προσφέροντας στους πολίτες καθαρή εικόνα για τις θέσεις των πολιτικών αρχηγών και των μελών της κυβέρνησης χωρίς θεσμικά φίλτρα.

Σχολιάστε

το αποφθεγμα
τησ εβδομαδασ

«Το τίμημα του να μην ασχολείσαι με τα κοινά είναι ότι στο τέλος σε κυβερνούν κατώτεροί σου».

~ Πλάτων, “Πολιτικόν”