Μετατίθεται για τις αμέσως επόμενες ημέρες η προγραμματισμένη για σήμερα, Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, τελετή εγκαινίων του νέου Δημαρχείου Βέλου-Βόχας στο Ζευγολατιό, σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση του Δήμου.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η δημοτική αρχή βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε στενή συνεννόηση με το Υπουργείο Εσωτερικών, προκειμένου να διευθετηθούν οι τελευταίες λεπτομέρειες της τελετής.

Η διοίκηση του Δήμου υπογραμμίζει ότι πολύ σύντομα θα εκδοθεί νέα, επίσημη ανακοίνωση, η οποία θα καθορίζει την οριστική ημερομηνία και ώρα των εγκαινίων, καλώντας όλους τους συνδημότες να δώσουν το παρών για να γιορτάσουν μαζί τη λειτουργία της νέας κεντρικής διοικητικής δομής.

Σχολιάστε