Συνάντηση εργασίας στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας πραγματοποίησε ο Βασίλειος Νανόπουλος με τη νεοεκλεγείσα Υφυπουργό και Βουλευτή Κορινθίας, Μαριλένα Σούκουλη-Βιλιάλη.

Ο κ. Νανόπουλος εξέφρασε δια ζώσης τα συγχαρητήριά του προς την Υφυπουργό για την ανάληψη των νέων της καθηκόντων, ευχόμενος καλή επιτυχία στο έργο που καλείται να φέρει εις πέρας στο κρίσιμο αυτό χαρτοφυλάκιο.

Η συνάντηση, πέρα από τον εθιμοτυπικό της χαρακτήρα, εξελίχθηκε σε μια ουσιαστική συζήτηση, καθώς οι δύο πλευρές είχαν την ευκαιρία να θέσουν επί τάπητος μια σειρά από θεσμικά και αναπτυξιακά ζητήματα μείζονος σημασίας που αφορούν άμεσα την Κορινθία.

Σχολιάστε

το αποφθεγμα
τησ εβδομαδασ

«Το τίμημα του να μην ασχολείσαι με τα κοινά είναι ότι στο τέλος σε κυβερνούν κατώτεροί σου».

~ Πλάτων, “Πολιτικόν”